ŞİKAYET VE ÖNERİ FORMU

 E-Posta     Faks     SMS     Telefon

Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satış Hizmetleri Ayrıldı !

Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak Şirketimiz; Bingöl, Elazığ, Malatya ve Tunceli illerinde elektrik dağıtım hizmeti vermektedir. Talep, şikayet ve önerilerinize ilişkin değerlendirme sürecinin en hızlı şekilde yürütülmesi ve tarafınıza en sağlıklı bilginin verilebilmesi için öncelikle başvurunuzun ilgisine göre Dağıtım Şirketi ya da Görevli Tedarik Şirketi’ ne yapılmış olması gerekmektedir.

Bu kapsamda; Arıza, Aydınlatma, Şebeke Yenileme ve Bakım, Şebekeye Bağlantı (Enerji Talepleri), Kaçak, Kesme – Açma İşlemleri, Tedarikçiler ve Lisanssız Elektrik Üretimine ilişkin konularda bu sayfadaki Şikayet ve Öneri Formu doldurularak Şirketimize (Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş.) başvuruda bulunulmalı;

Fatura İtirazı, Abonelik İşlemleri, Güvence Bedeli İadesi, Ödenmemiş fatura borcu nedeniyle enerjinin kesilmesi ve Fatura Bildirimlerine ilişkin konularda ise Görevli Tedarik Şirketinin web sitesi üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Kayıt altına alınan başvurular, ilgili yönetmelik kapsamında onbeş iş günü içerisinde sonuçlandırılmakta ve öngörülen işlem, başvuru sahibinin talebine uygun olarak; telefon veya internet aracılığıyla ya da yazılı olarak bildirilmektedir.

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

Siteyi ve uygulamayı kullanımınızı analiz etmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve içerik ve reklamları kişiselleştirmek] için çerez kullanımına izin veriyorsanız, lütfen "Kabul Ediyorum" seçeneğini tıklayınız.