MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

• Müşteri Memnuniyeti Politikamızın temelini oluşturan “Müşteri Odaklılık” anlayışıyla, müşterilerimizin talep ve şikayetlerini en kısa süre içerisinde çözüme odaklı olarak değerlendirmek.

• En üst seviyede müşteri memnuniyeti hedefine ulaşmak için insan odaklı çalışanlarımızı, iletişim süreçlerine katılım ve bilgi paylaşımı konularında desteklemek; kendilerini geliştirebilecekleri ortam ve imkanlar sağlamak.

• Müşterilerimizin sadece taleplerini değil beklentilerini de karşılayarak; sunulan hizmet kalitesinin üst düzey beklentilere cevap verebilecek seviyeye ulaştırmak.

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

Siteyi ve uygulamayı kullanımınızı analiz etmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve içerik ve reklamları kişiselleştirmek] için çerez kullanımına izin veriyorsanız, lütfen "Kabul Ediyorum" seçeneğini tıklayınız.