MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ

Hiç memnun değilim
Memnun değilim
Ne memnunum ne değilim
Memnunum
Çok memnunum
Biliyorum Bilmiyorum
Şirket adı
Özel Devlet
Özel Devlet İkisi de aynı Fikrim yok
Evet Hayır
Hergün Haftada bir 15 günde bir Ayda bir
Yarım saatten az
Yarım saat ile 1 saat arası
1 saat ile 3 saat arası
3 saat ile 6 saat arası
6 saat ile 1 gün arası
Evet Hayır
TV Gazete SMS Radyo Web Çağrı Merkezi
Evet Çağrı Merkezini aradım
Hayır bildirimde bulunmadım
Diğer  
Evet Çağrı Merkezini aradım memnun kaldım
Evet Çağrı Merkezini aradım memnun kalmadım
Hayır aramadım
Herhangi bir fikrim yok
Şebeke yenileme ve yatırımlar nedeniyle oluşan kesinti
Ülke genelinde teknik bir sorundan kaynaklı kesinti
İletim hatlarındaki sorunlar nedeniyle oluşan kesinti
Diğer  
Mükemmel İyi Orta Kötü
Mükemmel İyi Orta Kötü
Mükemmel İyi Orta Kötü Diğer  
1 2 3 4 5
Evet Hayır
İhbarda bulunurum İhbarda bulunmam
Geçim sıkıntısı
Elektrik fiyatları
Denetimlerin yetersiz olması
İnsanların kötü niyetli olması
Eğitimsizlik
Diğer  
1 2 3 4 5
1 Elektrik aldığım ve fatura ödediğim şirketler aynıdır
2 Elektrik aldığım ve fatura ödediğim şirketler farklıdır
3 Abonelik devir işlemleri dağıtım şirketlerinde yapılır
4 Fatura ödeme işlemleri dağıtım şirketlerinde yapılır
Evet Hayır
1 2 3 4 5

Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satış Hizmetleri Ayrıldı !

Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak Şirketimiz; Bingöl, Elazığ, Malatya ve Tunceli illerinde elektrik dağıtım hizmeti vermektedir. Talep, şikayet ve önerilerinize ilişkin değerlendirme sürecinin en hızlı şekilde yürütülmesi ve tarafınıza en sağlıklı bilginin verilebilmesi için öncelikle başvurunuzun ilgisine göre Dağıtım Şirketi ya da Görevli Tedarik Şirketi’ ne yapılmış olması gerekmektedir.

Bu kapsamda; Arıza, Aydınlatma, Şebeke Yenileme ve Bakım, Şebekeye Bağlantı (Enerji Talepleri), Kaçak, Kesme – Açma İşlemleri, Tedarikçiler ve Lisanssız Elektrik Üretimine ilişkin konularda bu sayfadaki Şikayet ve Öneri Formu doldurularak Şirketimize (Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş.) başvuruda bulunulmalı;

Fatura İtirazı, Abonelik İşlemleri, Güvence Bedeli İadesi, Ödenmemiş fatura borcu nedeniyle enerjinin kesilmesi ve Fatura Bildirimlerine ilişkin konularda ise Görevli Tedarik Şirketinin web sitesi üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Kayıt altına alınan başvurular, ilgili yönetmelik kapsamında onbeş iş günü içerisinde sonuçlandırılmakta ve öngörülen işlem, başvuru sahibinin talebine uygun olarak; telefon veya internet aracılığıyla ya da yazılı olarak bildirilmektedir.